dinsdag 9 april 2013

Haak eens een Kledinghangertje!

Het is al een heel oud idee, maar ik had het nog niet geprobeerd, dus toen ik de baby-kledinghangertje van mijn dochtertje verzamelde ( haar grote meiden-kleding glijd er van af, tijd voor grote meiden hangers dus!), ben ik het gaan proberen. 
Eerst een lapje gehaakt van vasten, die om het hangertje gelegd en met halve vasten vastgezet. Toen met wit een randje ( 4 losse, één steek overslaan, 4 losse, enz.) en een bloem met een vintage knoopje er op vast gezet. Ook heb ik het tijdens het dichtmaken van het lapje licht opgevuld om het nog "poppiger" te maken.
Er kan een lief klein baby-jurkje aan hangen ,maar een mooie ketting met een paar oor-hangers zou ook goed hier op kunnen worden ge-etaleerd, of een broche.... 
Think Out Of The Box!






1 opmerking:

  1. Goedmorgen Puck,

    Ja dit is een super tof ideetje zeg!
    Jouw hanger is romantische...en zo knap
    gemaakt!
    Dat kleine bloemetje en kleine schulprandje
    maakt het helemaal af..
    Ik heb zelf net een baby spreitje afgemaakt,
    en het is zo schattig geworden...haken is voor
    mij een soort van rustig worden..heerlijk!

    Ik wens je een fijn week-end,
    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen