zondag 28 april 2013

Gehaakte Bloemen Slinger

Niet zo lang geleden heb ik het magazine van Molly Makes ontdekt, gewoon bij de sigarenboer toen ik daar een pakketje wilde posten. Mijn hart maakte een sprongetje!! En dus is de winst die ik maakte door het pakketje te posten (yep, iets verkocht via marktplaats) ging gelijk op. Maar ik heb geen spijt, nouja, behalve dan dat ik nu natuurlijk elke nieuwste uitgave ga kopen..... even kijken wat ik nog meer op marktplaats te koop kan zetten.....

Het eerste project dat ik heb gemaakt is de bloemen-slinger van Emma Lamb.
En ik ben al bezig om er nog één te maken in een andere kleur....




1 opmerking:

  1. Ohhhh maar dit lijkt mij ook een heel leuk magazine. Heerlijk dat zoiets zomaar op je pad komt.

    Jou eerste projectje, de bloemen-slinger vind ik echt FANTASTISCH mooi geworden, je hebt lieflijke kleurtjes gebruikt, en hangend ziet het er erg leuk uit, zeer geslaagd.....

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen