zaterdag 1 juni 2013

Trouwringen-kussentje.

Er was mij gevraagd of ik een kussentje wilde maken voor de trouwringen van een bevriend setje leuke mensen. 
Ik vond dat heel speciaal, dus ik heb natuurlijk "ja" gezegd.
Het mocht een beetje romantisch zijn, en zij houdt van vlinders. Nou, zo gedaan toch?! Nou nee.... Ik kreeg opeens zoveel ideeen en ben in die passie van alles uit de kast staan trekken en met van alles begonnen, dat het pas lukte bij het vierde kussentje. De rest heb ik ook gewoon weggegooid. Niet nog eens uit elkaar halen voor de "onderdelen", troepjes genoeg. 
Dit is het geworden: hart uit stof, de rand bewerkt met Multi Coat van Kars, zodat de schulp-rand niet rafelt. Met een kantje erin vast genaaid en twee gehaakte vlinders en bloemetjes, uit de boeken van Lesley Stanfield. Met natuurlijk een lintje voor de ringen.
En dan nu het laten zien en geven, dat is pas stress!! 
*(Ze vonden hem gelukkig mooi)* 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten