donderdag 18 oktober 2012

Halloween Krans met Punnikmolen

Een punnikmolen, echt heel erg handig! Ik heb hem mezelf laatst kado gedaan en ben gelijk aan de slag gegaan. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan! Het draad vloog er doorheen. Je houd niet veel over van je bol (zie foto) maar je heb wel een goeie dikke draad. En omdat het bijna Halloween is, wou ik daar graag iets mee doen. 
Ik heb een polystyreen krans omwonden en heb bloemen van repen stof gemaakt. 
De spinnetjes zitten op glaskopspeldjes, zo kan je ze verplaatsen of weg laten. Nog een paar kraaltjes en pailletjes, en zie daar; a spooky wreath, mwoehahaha! {*o*}


Mijn nieuwe vriend ; de punnikmolen

Spinnetjes op speld en de bloemen

Klaar....

..... en nu een mooi plekje zoeken!

1 opmerking:

  1. Hi..♥
    Wat heb jij een leuke creatieve Lieve♥ Blog..;))
    Ik ben dus ook je volger geworden ..♥
    Liefs en fijn weekend Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen