zaterdag 3 november 2012

Romantische Winter Krans

Nadat ik een filmpje had gezien over bloemen maken van stof op You Tube, had ik zin om zelf aan de gang te gaan: het lijm-pistool lag er nog, de stofjes lagen ook voor het grijpen, nu nog een idee...

Op het moment ben ik helemaal van de kransen, dat heb ik vaker: als ik iets maak, krijg ik nog meer ideeen en wil er dan nog een paar maken, dan ben ik het weer zat en bedenk weer heel iets ander project.... 
Dus na mijn Halloween-krans werd het tijd voor een winterse krans die kan blijven hangen tot kerst en misschien nog wat langer. Kan ik tot die tijd weer wat anders frutselen ..... heb al een tijdje niet gehaakt....(^~^) hmmmm....

Maar goed, ik heb een krans van stro bedekt met mos, de bloemetjes gemaakt van papier en stof ( heel veel filmpjes op You Tube) en deze vast gezet, lintje er achter en ik ben weer een project rijker (^-^) 

Mos, stof en papier te samen.


Draai en plak, draai en plak ..... zo simpel is het!

Begin te draaien vanuit het hart, beetje modelleren: bloem!

Romantische Winter Krans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten