donderdag 3 oktober 2013

Eenvoudige Kol voor Stoere Meiden

De dochter van vrienden van ons was jarig. Nu heb ik zelf het "probleem", dat ik niets meer weet te verzinnen (ik bedoel dan iets betaalbaars, niet van plastic en als het kan een beetje educatief) om voor mijn dochter te kopen voor haar verjaardag, dus laat staan om iets te kopen voor de dochter van iemand anders. What to do? Iets maken natuurlijk! Dat durfde ik deze keer wel aan omdat ik weet dat haar ouders dit zeker konden waarderen, dat verschilt dan ook wel eens per mens.....
Ik ben een stoere kol voor haar gaan haken, heel eenvoudig: drie stokjes en een losse, en dan elke toer wisselen van kleur. 
Onder heb ik er elastiek door geregen en boven in een dikke draad van alleen maar losse. Zo is hij te verstellen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten