vrijdag 15 juni 2012

In de fietsmand met Nora

Yeah, over een paar weken krijgen we een honden-kindje!
Ik heb er zo veel zin in, onze nieuwe aanwinst is een mopshonden-meid met de naam Nora.
Ik heb ons gelijk opgegeven voor puppy cursus. Maar ik kan geen auto rijden en zal dus alles op de fiets moeten doen. Helemaal niet erg natuurlijk, maar omdat mijn mensen-meisje achterop zit, zal mijn honden-meisje voorop in de mand moeten (zolang dat nog past).
Maar zo'n ijzeren draadjes mand zit niet erg lekker, dus heb ik alsvast om mijn moedergevoelens te sussen, een mandje gehaakt voor er in. Ben met een ovaal begonnen (eerst een ketting maken en daarna, na de eerste toer, verder gaan langs de onderkant en zo rondom blijven haken en meerderen in de bochten) en daar een rand op gehaakt (stoppen met meerderen).
Het mandje kleurt vrolijk bij de bloemen, en Nora zit lekker zacht.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten