dinsdag 22 mei 2012

Behang achter deurtjes

Daar ben ik weer met mijn restjes-fetisch! Dit keer heb ik restjes behang die ik al eerder op de overloop voor de muur heb gebruikt, er bij gepakt. Uit de kliko weliswaar, want eigenlijk had ik ze al weggegooid.... Maar toen ik zag hoe ruw de binnekant van de witte kast was, kwam ik op het idee om die dus te behangen.
En omdat ik ook met het zwarte kastje bezig was, heb ik die ook meegenomen in het proces. Het zwarte kastje hang nu ook op de overloop dus dat is een prima combi!
Nu zijn ze beide goed stofvrij te houden en zien ze er kek uit als je de deurtjes opend.
De laatste stukken heb ik weer weggegooid en er gelijk de inhoud van de vuilisbak uit de keuken overheen gegooid.....
Zo stoer van mij..... ('~')






Geen opmerkingen:

Een reactie posten