vrijdag 24 februari 2012

Joehoe, daar zijn de Oehoe's!

Met de bedoeling om kussentjes op de rieten stoeltjes van mn dochter te maken (hij prikt aan mn billen, mam), had ik de naaimachine op tafel gezet. De kussentjes liggen nu half af en los op haar stoeltjes, want mama kreeg een ingeving......
Van een oud jaren 70 knuffel had ik ooit een patroon gemaakt, hij was te gek maar ook te vies en oud geworden. En van die kussentjes had ik nog een lap over....
Eén en één is twee: ik weer de zolder op voor meer lapjes voor mijn nieuwe "opdracht". Mijn man kwam later op de dag met een grote zucht binnen, ik had flink de ruimte genomen voor mijn uilen-fabriek.
Maar goed, beter een blije dame temidden van haar stofjes dan een sjagerijn die wel warm eten had gemaakt (oeps, is het al zo laat.... euh pizza?) Uiteindelijk heb ik er drie gemaakt maar waarschijnlijk wordt de familie nog wel wat groter.
Hierbij presenteer ik u:
De Oehoe's van Petite Puck!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten