vrijdag 17 februari 2012

Carnaval op de Speelzaal

En dus moest er weer een onderwerp worden gezocht voor dit feest!
Nu is dit voor een meisje van 3,5 best makkelijk: een prinses. Maarja je moeke zal maar een excentriek geval zijn met een frubelwoede in dr lijf..... dat moest dan wel natuurlijk net ff anders, met glitters natuurlijk.
Dus ik heb voor dat lieve kind een eenvoudig rokje gemaakt met drie lagen, plus een sleepje voor in dr haar.
De stof had ik ook op de stoffenmarkt gekocht (glitters komen namelijk altijd wel een keer van pas), de sleep heb ik op een kammetje gezet zodat ik die in haar staartje kan vastzetten.
Beetje make-up, glittertop en dr groene "elfenlaarzen" en daar staat ze, mijn eigen mooie elfen-prinses!







1 opmerking:

  1. Wat schattig! Leuk hoor, was ze vast erg blij mee!

    Fijn weekend lieve Puck
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen