zaterdag 17 december 2011

Van zeeman naar winter-engel in één bol.

Voor mijn meisje Luna heb ik vorige maand een bolerootje gehaakt.
Het patroon had ik gevonden op Jessica Tromp.nl en het draad komt bij de Zeeman vandaan: Tweed.
Erg leuk draad met verschillend tinten bruin.

Alleen een tshirt met lange mouwen staat zo kaal met dit gure weer, maar Luna is erg gesteld op haar bewegingsvrijheid, en wil dus het liefst zo weinig mogelijk aan.
Dus dikke truien zijn niets voor haar.
Maar dit modelletje is helemaal goed, niet te warm of te stijf en ze ziet er uit als een winter-engeltje ~(^-^)~
Van het laatste restje (alles uit één bol van 100 gram) heb ik een haarband gemaakt met bloem.
Ik heb de haarband niet geloten omdat hij nu ook om een knot of staart gewikkeld kan worden.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten