vrijdag 28 oktober 2011

Kat wordt Siamees Konijn

Als één van twee zusjes jarig is, krijgt de niet-jarige meestal ook wel wat.... vooral van tantes.
Dus toen ik besloot om een eigengemaakt knuffeltje te maken voor dame 1,
heb ik het patroon nogmaals uitgeknipt voor dame 2.
Het patroon zelf is een kat uit het boek "Knuffels om te naaien" van Marie Claire.
Ontzettend leuk boek, met simpele maar erg schattige knuffels gemaakt van kleine lapjes en vilt.
Ik heb het wel wat "eigen" gemaakt door de armpjes en beentjes te haken.
Uiteindelijk vind ik het zelf net twee konijntjes, maar daarom niet minder lief.
Ze zijn zo goed als het zelfde geworden, alleen zijn de lintjes om het armpje anders, tegen ruzie maken.... ik heb zelf ook een zusje en weet nog goed hoe dat ging (^o^)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten