woensdag 1 juni 2011

Kattebeesten

Zo lang ik leef heb ik al katten om mij heen gehad, ik denk ook niet dat ik zonder kan.
Mijn allerbeste maatje Kira is helaas al 2 jaar een mooie ster aan de hemel, zij heeft heel wat verhuis-, en mannen troubels te verduren gehad en kwam toch altijd weer bij mij knuffelen, ook als ze maanden ergens anders zat vanwege die eerder genoemde troubels. 
Ik dacht dat ik nu niet meer wilde maar ja, als je weer bij zo'n nestje staan of iemand vraagt of ik ruimte heb voor katten die verwaarloosd worden, word ik week in de knietjes en zeg ik ja.....
Hier wat kiekjes van mijn huisgenoten (^x^)

Kira, queen of the stairs

Alle meiden is huis zijn gek op panterprint

Een echte lady , is een schone lady

Sien met haar bedroom-eyes

Pin-up Sientje

"o zo lief"-pose

Le petite Dino

Een echte vent geworden

Weer die "o zo schattig"-pose

Geen opmerkingen:

Een reactie posten