woensdag 1 juni 2011

Een viooltje, mijn viooltje

Ik ben van mening dat een zelfgemaakt kadootje een onschatbare waarde heeft.
Al vind je t nu mooi of niet, gewoon het feit dat iemand echt zijn/haar best voor je heeft gedaan, vind ik wonderschoon.
Dus af en toe geef ik ook een zelfgemaakt item, om te laten zien dat ik om die gene geef.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat t niet echt makkelijk is voor de gever (in mijn geval dan, ik hoop dat jullie er minder last van hebben) want als ik het weer zie staan denk ik toch vaak: "Tjee, dat ik toch anders moeten doen..." en krijg een licht schaamte gevoel over mij heen.
Maar goed als het "ik-vind-je-leuk-dus-heb-ik-wat-voor-je-gemaakt"-effect maar aan komt.
Zit net te denken dat het net zoiets is als de zelfgemaakt kadootjes die je krijgt van je kind, met moederdag enzo, daar krijg je ook een warm gevoel van.... 

Dit is een gepimpte houten kandelaar, voor een liefhebster van paars en viooltjes.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten