dinsdag 19 april 2011

Mijn plakplaatjes

Sinds mijn eerste tattoo op 21-jarige leeftijd, wist ik dat ik er nog veel meer wilde hebben!
Het is begonnen met een draakje omdat dit mijn chineese sterrenbeeld is. Misschien niet de meest diepe gedachte maar goed, ik weet wel ergere dingen.
Later ben ik helemaal richting de old/new-school gegaan.
Ben namelijk helemaal gek van pin-ups (vooral Bettie Page), rock'nd roll en het stijltje wat daar aan hangt.
En omdat ik op een gegeven moment bijna in de tattooshop "woonde", volgde het ene naar het andere plaatje elkaar in een rap tempo op. Ik ben er dan ook wel zuinig op, ik smeer mezelf altijd in met factor 50 zodra het zonnetje warm wordt. Zo blijf ik lekker wit en de plaatjes mooi van kleur.




Achja, elke gek zijn gebrek (^-^)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten