zaterdag 26 maart 2011

Sterke Quotes

Soms heb je gewoon een sterke qoute nodig om jezelf te sussen, sterk te voelen of om je zelf een schop onder de billen te geven. Soms helpt het ook om een situatie te kunnen afsluiten
en/of een plekje te geven.
En omdat ik niet van witte tegels met wijze teksten hou, en ook niet van T-shirts met tekstopdruk waardoor ik de hele dag rechtop met ingehouden buik moet lopen, verzamel ik ze hier:

Ik ben mezelf, er zijn al zoveel anderen.
(gezien op een sticker van thema.nl)

Wie geen fouten maakt, maakt meestal niets.
(oke, toch een tegeltje op ons toiletje)

Weet je wat het mooie is aan jou?
Je bent uniek, net als iedereen!
(BNN scheurkalender 2010)
Als ik val, sta ik op.
Als ik sta, val ik op!
(op een kladblaadje gevonden op mn bureau)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten