vrijdag 11 maart 2011

Op een heen-en-weertje.

Dat spullen sparen heb ik niet van een vreemde: mn moeder spaarde vroeger konijntjes en haasjes, haar moeder kikkers en ik eekhoorntjes. Mijn vader was altijd materiaal om te verbouwen aan het verzamlen en mijn man doet nu eigenlijk precies het zelfde. Ik heb het nog steeds, ben gek op hertjes, vogeltjes, panterprintjes en materiaal waar-ik-vast-nog-wel-mee-kan.
Maar goed, terug naar mn moeder, daar was ik laatst.
En omdat het een eindje rijden is heen en terug besloot ik iets voor haar te haken, heb namelijk altijd wat katoen en een haaknaald in mn tas. Het is een "geluks-konijntje" geworden.
Ben er de tijdens de reis en tussendoor tijdens het shoppen (men moet wel eens wat drinken en eten) hard mee in de weer geweest want ik wilde hem natuutlijk wel afkrijgen.
Alleen al om het feit dat mn moeder zich heftig afvroeg wat ik nou in godsnaams mee bezig was!

1 opmerking:

  1. Wat een lieverd is dat zeg...
    Je moeder zal er wel heel blij mee zijn...
    Groetjes,
    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen